Zwrot towaru przez konsumenta
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
Pamiętaj!!! Zwrot dotyczy wyłącznie umów zawartych na odległość przez konsumentów.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
- Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia.
- Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem.
- Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki zapłaciłeś wcześniej.
- Towar, który zwracasz musi być nieużywany (za używanie rozumie się także zamontowanie urządzenia oraz zainstalowanie kartridża w urządzeniu), być w oryginalnym opakowaniu i wszystkie plomby muszą być nienaruszone
Zwrot towaru zakupionego przez niekonsumenta (firmę, instytucję)
Dotyczy sytuacji, gdy zakupu dokonał przedsiębiorca, osoba niebędąca konsumentem, tj. dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, nabywająca Produkty lub usługi w K&P Medical Group wyłącznie w związku z działalnością zawodową lub gospodarczą
K&P Medical Group dopuszcza możliwość zwrotu Produktu nowego, nie noszącego śladów użytkowania (za używanie rozumie się także zamontowanie urządzenia oraz zainstalowanie kartridża w urządzeniu), w przypadku wystąpienia następujących sytuacji:
- niezgodność Produktu z opisem zawartym na stronie Sklepu internetowego
- błąd K&P Medical Group w zamówieniu (niewłaściwy Produkt, błędna ilość)
K&P Medical Group dopuszcza możliwość zwrotu Produktu zakupionego jako nowy, dla którego w momencie odbioru stwierdzono, iż produkt jest uszkodzony (nie dotyczy uszkodzeń w transporcie*)
Zwrot towaru zakupionego przez podmiot gospodarczy rozpatrywany jest indywidualnie i decyzja podejmowana jest przez K&P Medical Group.
* Wszelkie uszkodzenia Produktów lub ich opakowań powstałe w czasie transportu należy zgłosić bezpośrednio do przewoźnika i spisać wspólnie z kurierem protokół szkodowy zgodnie z procedurami reklamacyjnymi przyjętymi u tego przewoźnika. Niezastosowanie się przez Odbiorcę do procedur reklamacyjnych firmy transportowej uprawnia K&P Medical Group do odmowy przyjęcia zwrotu.
UWAGA!
K&P Medical Group nie przyjmuje paczek za pobraniem.
ADRES do zwrotów:
K&P Medical Group Sp. z o.o.
Ul. Belgijska 11 lok. 12
02-511 Warszawa